En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 oktober 2014

Stjernene på himlen

Måske ikke en himmel kjole men der er stjerner nok.


Det er naturligvis Onion 2007 men denne gang med andre lommer :-)

Det hvide stjernestof er fra Stof og Still og en økotex version som er rigtig lækker. Det andet er en bomuldsjersey - tror den er købt i Stof2000. Begge noget jeg havde på lageret.

Min kjolegardarobe bliver virkelig udvidet for tiden og jeg elsker det. Ikke mindst fordi jeg jo ikke føler det koster mig penge, da det er stof fra lageret.

1 kommentar:

  1. Det der med stof fra lageret kender jeg godt!
    Dejlig kjole
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet