En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

16 oktober 2014

En dejlig gave

 har jeg fået af min mand idag. 

Min Singer overlocker, som faktisk ikke er mere end 1 halvt år gammel var for anden gang gået i stykker😠 jeg orkede ikke bare at indlevere den hos stof2000. Sidst tog det 3 uger. 
Så en annonce i avisen om at symaskine manden kom til et broderi her i Kolding. Besluttede mig for at besøge dem og hører hvad han sagde det ville koste at fixe den. Manden min tog med og sørme om det ikke endte med at han gav mig en ny 😄😄 En Bernina 700D. 

Er så glad for den - og første projekt er allerede kørt igennem.

Hvor heldig har man lov at være. 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt! Tillykke med den nye maskine!!! :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den :-)
    Det var da også noget bøvl med den gamle :-(
    Kram

    SvarSlet