En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

24 oktober 2014

Blogtræf

Lørdag den 11 oktober drog jeg afsted til Kreatraf i Rødekro. Jeg glædede mig sådan til at komme afsted igen og endnu mere over at have fået en plads i sidste minut.

Maskinerne var pakket og stoffet var klippet til alt for mange projekter - men heller for meget end for lidt :-)

Det var Æ PICHE FRA Æ KREAKLUB  der havde arrangeret det og det var fantastisk. Super lokale og masser af kreative sjæle.  Så dejligt at se både kendte og ukendte ansigter som deler den samme interesse.

De havde endda sørget for en goodiebag til os alle. Der var så mange finde sager i  - Listen over giver kan ses her.

Vi fik også besøg af Jyske Vestkysten. En sjov oplevelse som blev til en store artikel. Hvis der skulle være nogle som gerne vil have den i PDF format så har jeg fået fat i den. Send mig en mail så sender jeg den til jer.

Der var også lodtrækning om sponsorgaver og sørme om jeg ikke var heldig at vinde denne bog fra Koppewrite.

Jeg fik ikke lavet ret meget - en enkelt kjole til Alberte. Men det er også lige meget.

Alt i alt en rigtig dejlig dag hvor kontoen blev fyldt op og turen hjem i bilen foregik til højt musik og smil på læben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar