En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

08 oktober 2014

Det kan lade sig gøre

at finde endnu et mønster som jeg er vild med.

Dette er et mønster fra Stof & Still nr. 23087 og helt uden at skulle tilpasse noget fik jeg syet denne.

 Den er syet i noget jersey fra laget - JUBIII. og med læder detaljer. Har vist et eller andet med læder for tiden :-)
Den er super lækker at have på. Sådan rigtig afslappende og så kan den alligevel dresses lidt op med et tørklæde eller halskæde.
Kom til at lave et lille hul i kanten, så måtte finde på noget. En læderlap og så et sy mærke. Jeg plejer faktisk ikke at sætte min mærker i mit eget tøj - måske jeg skulle ændre på det.

Mønsteret giver også mulighed for at lave en sweatshirt. Jeg er i fuld gang med denne model også.

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin søde og JUHUUUUU kan se at du også kommer i morgen til træf!
    Vi ses :)

    SvarSlet