En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

31 marts 2014

Grim med Neon

Det er hvad jeg var i weekenden. Jeg var inviteret til 80'er fest sammen med en veninde. Hele byen var samlet og vi var grimme....

Men fedt når 7-800 mennesker alle går op i det med liv og sjæl. De få der ikke havde valgt at klæde sig ud, må have følt sig helt uden for.

Vi havde både gang i krabbe jernet, neon og farverig øjenskygge.



Men vi havde det sjovt. Der blev danset og sunget med til alle de kendte 80'er hits. 

De er fantastisk at se hvad en udklædning kan gøre ved folk. Det var som om at alle virkelig gav den gas og sprang rundt.

4 kommentarer:

  1. *ha ha ha* du er da for lækker! ELSKER tema-fester

    SvarSlet
  2. Jeg synes ikke du er grim, men at du ser ret sød ud på en 80'er agtig måde ;) Det lyder som en fantastisk sjov fest :)

    SvarSlet
  3. Super fedt - Mette. Synes du ser rigtig 80ér hot ud :D

    SvarSlet
  4. Haha, kostumefest er sjovt hvis alle er klar på at skeje ud.

    - Anne

    SvarSlet