En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

19 marts 2014

Drengetøj vs pigetøj

Jeg tænker faktisk tit om jeg er den eneste...

Har en teori om at hvis man kun har piger - så "mangler" man at få lov at købe drengetøj og omvendt. Da jeg ventede Alberte kunne jeg simpelthen ikke dy mig fra at kigge på drengetøj også. Jeg syntes bare det er så sødt...

Jeg ved godt jeg har to bonusdrenge, men den store er nu så stor så han skal selv med ud og købe noget hvis det er. Den lille gider kun gå i bukser og en t-shirt...

Men så er det godt jeg har en "lille" dreng jeg har stået fadder til. Det er min bedste venindes søn og han er en cutie. Men han er også en stor dreng. Han bliver 4 år  om en uges tid og bruger allerede str. 116 og 30 i sko. Hold da op - men han har egentlig heller aldrig været en lille baby nu jeg tænker over det.
Tit syntes jeg faktisk det er lidt synd for ham, for der er mange der tror, der er noget galt med ham, hvis de hører ham snakke eller noget. Kigger man bare på ham, så ligner han jo mere en på 5-6 år end en på knap 4.

Nu skal vi så snart til fødselsdag og jeg har været i gang med at surfe lidt rundt. Har en plan for hvad gaverne skal indeholde og har også selv været i gang med symaskinen (mere om det i et andet indlæg) Men jeg endte hos Small Fashion. De har et kæmpe udvalg at børnetøj generelt.

Efter at have startet i pigeafdelingen (ja man er vel skadet :-) ) Endte jeg under formålet drengetøj

Blev forelsket i denne - Men den går desværre kun til str. 92. Ville ellers være perfekt til ham, da han bor på landet og elsker sin traktor.
Er i det hele taget blevet ret forelsket i Danfæ's tøj, både til mig selv og til Alberte.


Indlægget er sponsoreret - men ord og holdninger er helt mine egne.

1 kommentar:

  1. Ja, jeg ved ikke hvad der sker, men da nr 3 var en pige hos os, gik jeg ihvertfald AMOK i små fine kjoler :-)
    Kram

    SvarSlet