En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 marts 2014

Landede i postkassen


Det gjorde disse igår




- Jeg har ventet i spænding siden jeg bestilte.

Det er Anna
Som har lavet det store arbejde og sat 3 af hendes mønstre til salg.
Har altid syntes hun laver nogle fantastiske ting og derfor var jeg heller ikke i tvivl om jeg gerne ville eje disse.
De nåede også kun at lande i postkassen får der blev tegnet og klippet til den første kjole. Det bliver en LUNA

Eneste minus - ærger mig nu endnu mere over at jeg ikke er med til kreaweekend i Fredericia.
Nå men jeg finder vel tiden en af dagene så kjolen kan blive færdig..

God lørdag til jer alle.
Her står den på 80'er fest i aften - har haft gang i tyl og neon:-)

Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. De er også lige landet hos mig :-)
    Glæder mig til at få tid til at teset dem.

    SvarSlet
  2. De er simpelthen bare så fine de kjoler, desværre for små (og baby´ede) til min store Anna :)
    Glæder mig til at se dem du får syet

    SvarSlet