En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

11 marts 2014

Tilbuds shopping

Ind imellem kan jeg godt sidde og shoppe lidt rundt på nettet. Nogle gange uden noget egentligt formål.
Det har jo både sine fordele og ulemper. Indimellem opstår der jo nogle drømme/behov som man egentlig ikke vidste man havde.
Men andre gange finder man jo også lige det gode tilbud, der kan gøre en hel høj, fordi man har gjort en god handel :-)
Jeg har kigget en del på Magsin hjemmeside og lige nu går jeg seriøst at overvejer om jeg allerede nu skal købe Alberte's vinterjakke til næste vinter.

Jeg har forelsket mig i denne Molo jakke:


Jeg kender ikke meget til mærket MOLO og kvaliteten (erfaringer modtages gerne). Men normalprisen er høj og udenfor det budget jeg normalt har til vintertøj. Derfor holder jeg også altid øje med gode deals. Og denne er da for fed.

Når man nu alligevel er i gang kan man jo godt forelske sig i andre ting :-)

Denne Kähler vase står højt på min ønskeseddel til min fødselsdag i maj


Denne må også gerne være i en pakke til mig :-)





Indlægget er sponsoreret - men holdningerne er helt min egen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar