En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

17 marts 2014

Perler

Søndag var en dag i træthedens tegn. Efter en rigtig hyggelig lørdag aften/nat i gode venners selskab havde jeg ikke just fået mange timers søvn inden Prinsessen vækkede mig. 

Så efter lidt fødselsdags tam tam hos Albertes fætter fandt jeg HAMA perlerne frem og hyggede mig lidt mens de to andre så film.
Det kom der en lille pipfugl og nogle påskeæg ud af. Inspirationen er fundet på fantastiske Pinterest - Der skal helt sikkert laves flere fugle i andre farver og så skal de pippe i mit køkken.  - Det kan da kun give forårsstemning.

6 kommentarer:

  1. Perleleg går aldrig af mode, ligemeget hvor gammel man bliver (;

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg EEELSKER Hama. Tænker at de påskeæg ku være enormt søde på min gren i stuen.....
    Tak for inspiration søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt. Tror også der skal lidt flere til herhjemme :-)

      Slet
  3. Fine ting du har lavet - selvom jeg nu nok havde valgt en lur ( hi hi )
    Kram

    SvarSlet