En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

02 april 2014

Elsker forår

Nu begynder jeg virkelig at føle det er forår. Ved godt vi har haft dejligt dage med godt vejr. Men nu er det bare som om det virkelig har indtaget mig.


Hækken er så tæt på at springe helt ud - Et højdepunkt i vores have - for det betyder at hunden ikke kan se alle fuglene inde hos naboen :-)

Denne busk elsker jeg altså bare. Heldigvis er der flere på vores vej der har dem, så jeg rigtig kan nyde dem.


Alberte ELKSER blomster og alle skal plukkes og med hjem. Ja faktisk skal dem vi har i potteplanteren også helst plukkes.
Sidst gik det udover disse som nu står flot og dufter i vores køkken.

1 kommentar:

  1. Det er altså også bare den skønneste tid vi går i møde. Foråret er én af mine yndlingstider. Alt blomstrer og grønnes og der er endnu ingen irriterrende insekter eller fluer :)

    SvarSlet