En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

04 marts 2014

Store beslutninger



I forbindelse med fastelavn, skulle min lille pige jo finde et kostume. Jeg havde leget med tanken om at det skulle jeg da sy selv. Men da tiden nærmede sig, kunne jeg hører at ønsket skiftede fra dag til dag. Vi var vidt omkring – kylling i et æg J (den ved jeg ikke lige hvor kom fra)  - Askepot – Lilla kat – sort kat med striber – Fe – Snehvide og ikke mindst hund.  Derfor gad jeg (for at sige det lige ud) ikke gå i krig selv.
Tog også en beslutning om at vi ventede til torsdag i sidste uge med at gå ud og købe noget.
Efter flere besøg i div. Butikker hvor vi ikke fandt noget, endte vi i Toy’s R Us .
Jeg havde hjemmefra undersøgt sagen lidt og troede jeg havde den perfekte udklædning til hende.
I lang tid har hun nemlig snakket om denne kjole. En smartto-i-en kjole. Og så var den oven i købet sat ned




Men da vi kom, tror jeg min lille pige blev helt overvældet over udvalg og opstilling af alt udklædningstøjet. Samtidig var der jo også legetøj over det hele. Så det var rigtig svært at vælge…
Det hele endte med dette outfit – hvor det eneste minus var at hun ikke kunne passe balletskoene hun også havde fundet. 





Hun var glad og moderen lige så J Næste morgen da hun skulle afsted i børnehave, var hun i ført det nye tøj, men pludselig kigge hun med hendes store brune øjne på mig og sagde. Jeg vil meget hellere være snehvide med vinger.
Så vi skiftede lige skørtet ud med snehvidekjolen, som hun fik til jul, krone og så på med vingerne igen.
Nogle gange gad jeg bare godt være inde i de små pus’s hoveder når beslutningerne skal tages. 

Egentlig utrolig hvad man kan få af legetøj til de små unger. Og sjovt hvordan ting spreder sig rundt i verden. Disse var utrolig populære i USA for flere år siden - og nu har de endelig vundet frem herover også.
Indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er min egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar