En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

20 marts 2014

En gave

Har jeg lavet. For selvom strikkepindene gløder så står symaskinen heller ikke stille.

Det er blevet til disse drengebukser til min venindes søn som fylder 4 på næste lørdag.
(kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i så god tid :-) )

Syet i blå army stof i en kraftig bomuldskvalitet. Stoffet har jeg købt i genbrugen. For at give det en lille tvist har de fået gul piping på lommerne og en gul stikning ned lang benet.

De er syet fra et mønster fra min nye ynglings mønstrebog.

Der er så mange fine basismønster i, som er nemme at pifte op. Bogen har desuden også taget højde for om det er et "slankt" mønster eller til de mere buttede. Det syntes jeg er super fedt.

Har I nogle favoritbøger.

1 kommentar: