En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

01 juni 2014

Tilbage igen...

Ja  det er lige det jeg er. Og det er heldigvis med smil på læben og glæden over livet.

Min svigerfar har kæmpet en hård kamp - og den er ikke slut. Men han er uden for livsfare og kan nu bruge sine kræfter på at blive helt rask og starte hans nye liv. Han er stadig indlagt, men er ved godt mod.

I denne periode har jeg også haft fødselsdag. Ikke noget vi overhovedet gjorde noget ud af - Der var ligesom så meget andet, der fyldte lidt mere...

Manden min kom faktisk i tanke om det, dagen før kl. ca. 22. Jeg måtte gentagne gange forsikre ham om at det var helt i orden og han var total undskyldt.
Næste morgen blev jeg vækket af sang for mine to elskede og et dejligt morgenbord. Vi grinte af det faktum at der ikke var nogle gaver at åbne og selv Alberte syntes det var lidt sjovt.

Efter arbejde var der gaver fra familien.




Udover dette var der en dejligt slat lommepenge til vores tur til USA (uhhhh hvor jeg glæder mig)
Jeg nød dagen - og gaven fra manden min får jeg nok engang :-)

7 kommentarer:

  1. Sad og tænkte på dig i eftermiddags og om, hvordan det gik hos dig/jer - skønt med en glad og positiv opdatering! :-)))

    Tilllykke med fødselsdagen. Godt der, trods alt, var lidt at pakke op ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja det er jo altid dejligt at få pakker :-). Ja det er dejligt med svigerfar - nu starter vi så kampen med systemet. Stakkels dem der ikke har en familie, når de bliver syge....

      Slet
    2. Puuuh *dyb indånding* - det kræver tålmodighed, stædighed og mere tålmodighed - har selv været møllen igennem, med mig selv. Men hvor der er vilje, er der vej og heldigt for svigerfar, at han har nogen, der kæmper for ham, så han kan koncentrere sig om at komme på benene :-)

      Slet
  2. Godt at det går fremad for din svigerfar.

    Stort tillykke med fødselsdagen. Min mand er blevet bedre til at huske min fødselsdag med tiden og jeg køber heller ikke gaver til mig selv fra ham mere :-) så der er håb forude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og ha ha ja det må man sige.

      Slet
  3. Hvor dejligt at hører, at det går den rigtige vej nu.

    Stort tillykke med dagen :)

    Kram

    SvarSlet