En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

16 juni 2014

En til hende den lille smukke.

Denne har været klippet længe, så nu skulle den laves.






Det er Skønne Anna's mønster og jeg kan kun anbefale dem. For pokker hvor de gennemførte og nemme at gå til.
Glimmer stoffet er fra Stof2000.
Trunten er desværre ikke hjemme til at prøve den. Hun er sendt på camping i en uge sammen med mormor. Bare de to - ren tøsehygge og top forkælelse:-) elsker at hun får de oplevelser og så savner jeg bare i stilhed:-) 

9 kommentarer:

  1. For pokker da Mette du får produceret noget !
    Og lækre sager er det også :-)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går helt godt for tiden. :-) og mange tak.

      Slet
  2. Hold nu kæft Mette hvor er den smart. Jeg er vild med farve-sammensætningen!!!

    SvarSlet
  3. Den er da skøn, har selv klippet en men hvornår den bliver sat sammen det må tiden vise, for det kniber med tid og overskud.

    SvarSlet
  4. Vil glæde mig til at se den. Jeg skal klart ha klippet til en mere.

    SvarSlet
  5. Den er vel nok sød! Jeg kan rigtig godt lide dit farvevalg!

    SvarSlet
  6. Hvor er den altså flot - sikke skøn og sommeragtig, den er.

    SvarSlet