En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

13 maj 2014

De 2 projekt

For ikke så længe siden efterlyste jeg lidt mohair garn for at få min Høstjakke færdig.

Det er lykkes og trøjen er færdig. Har dog fået den strikket alt for stor. Men har en plan så jeg stadig kan bruge den.


Min redning blev Garnpusher. Selvom garnet stod som udsolgt skrev jeg til dem. Få minutter efter fik jeg svar og de havde et enkelt nøgle som var blevet brugt til fotoshoot. De tilbød at jeg kunne købe det. Samtid røg der jo så også lidt mere i kurven - ups
Og ikke nok med det, det hele lå i postkassen dagen efter - det kalder jeg service.

Det er er ikke den sidste Høstjakke jeg har haft på pindene, men nu må jeg hellere gøre som lovet og strikke noget til Alberte :-)strik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar