En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

15 november 2012

Nyt påfund


Hvert år til krea messe i Fredericia plejer jeg at finde et eller andet jeg skal prøve. I år blev det til lidt indkøb så jeg kunne prøve at filte. Det er faktisk ret sjovt og jeg er overrasket hvor hurtigt man kan forme noget.
Indtil videre har jeg lavet disse ting



I morgen trækker vi stikket ud og drager til København hele familien. Vi skal være sammen med min far, hans kone, min pap søster, hendes kæreste og der lille søn på 2 mdr. Den står på eksperimentariet, Tivoli og mon ikke lidt shopping. Håber at finde lidt krea butikker:-)

God weekend til alle

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar