En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

15 november 2012

Lille pige søges til hæklet trøje


Ja selvom jeg har vasket, strukket etc så kan prinsessen desværre ikke passe denne trøje:-(
Da jeg syntes det er synd den bare skal ligge og samle støv, søger jeg en lille pige som vil bruge den.
Den svare til en str. Ca 80-86 og er lavet i 100% bomuld. Jeg skal nok lige sætte knapper i inden jeg sender den afsted.
Det eneste jeg ønsker er måske et lille billede med den i brug.

Så kender du nogen der vil blive glad for denne giver jeg den væk kvit og frit.







Skriv en mail til mig så finder vi ud af noget.

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Åh ha hvor ærgeligt. Ja jeg har pigen der passer i trøjen. Hun er li på vej ud af str 74.
    Min mail er lmunch81@gmail.com

    Mvh Louise
    WWW.krea-krims-krams.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at der en lille pige:-) jeg sender en mail til dig

    SvarSlet