En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

26 november 2012

Lidt af hvert


Syntes egentligt jeg får lavet en masse kreativt, men det er bare ikke så meget der er helt klar til fotoshoot:-)
Men lidt har dog fået lov at komme frem



Årets adventskrans er inspireret af Karen Klarbæk. Ranken er næsten klar til kransen. Men det er jo også først på søndag den skal bruges, så mon ikke jeg når det :-)




- I morgen skal denne pakke sendes afsted. Jeg har fået lyst til forhåbentlig glæde en i blogverden. Nævner ikke navnet, men hun er skyld i at jeg virkelig fik øjnene op for hvad blogverden kan give en. Kan jo af gode grunde ikke vise indholdet. Men der er 4 pakker og så må hun selv vælge om det skal være en adventskalender eller hvad.

Ikke mindst har jeg i dag fået en masse garn. Min kollega skulle i sidste uge på kundebesøg på Island. Hun er efterhånden godt kendt deroppe og tilbød at købe noget garn med hjem til mig. Det er blev til noget lækkert islandsk uldgarn. 18 nøgler for 175 kr:-) det er noget jeg kan forholde mig til. Havde bestilt 8 nøgler gråt og så ellers giver hende frit valg med resten. Det blev til 5 nøgler af to andre farver - sortgrå og en brun/brændt orange. Jaa nu skal jeg vist igang med noget til mig selv...


using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin ranke - elsker hjemmelavet pynt (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - nu e den færdig og kommet i brug:-)

      Slet
  2. Skønt garn du har fået dig, synes det er noget af det mest lækker materiale. Det var en fantastisk søde ide med den kalender.

    SvarSlet
  3. Glæder mig også helt vildt til at tage det i brug:-)

    SvarSlet