En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

26 september 2014

Lækkerier til den kolde tid.

Jeg har været på besøg i Stof og Still i Odense og faldt over dette lækre quiltet jersey. Dette måtte jeg jo bare eje.

Tænkte at en lækker cardigan kunne være rigtig fin så købte mønster med hjem også.

Resultet er denne og JA jeg er ret vild med den selv.

 Jeg har lavet kanterne med kunstlæder fra Stof 2000.

 Et par lækre "læder"lommer og så er jeg klar til efteråret. Mønsteret hedder 20037 fra Stof og Still.


Stærk inspireret af søde Lena blev resten af stoffet lavet til en nederdel til mig selv. Helt enkelt med elastik i taljen.

2 kommentarer:

  1. Åh alle syer bare i det skønne stof, jeg vil også ha noget :)

    SvarSlet
  2. Lækkert stof og cardigan! Tror at den er dejlig at gave på :)
    Har selv været i Stof og Stil for et par dage siden ig fik deres nye karaloger, hvor de har en jakke af dette stof, og har også kigget på den :)

    SvarSlet