En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

01 september 2014

En stribe af samme slags

Inden vi tog på ferie, fik jeg også lige lavet nogle tasker/punge. Det er jo egentlig super simpelt og dejligt at have liggende til en lille værtindegave.

 Denne var jeg nødt til at lave da jeg manglede noget til at have lidt garn i på ferien. Stoffet er en rest fra Stof2000

 Denne lavede jeg til min venindes datter i USA. Hun havde fødselsdag mens vi var der og syntes hun skulle have lidt hjemmelavet fra mig. Inden i var et par øreringe og så købte vi også en gave til hende derover. Det stribede mælkedrengestof er fra stof2000 - købt for længe siden. Det hæklede pynt er faktisk nogle jeg har købt mig til :-)

 Jeg selv måtte også have en ny kosmetikpung. Jeg kunne ikke være bekendt at rende rundt med den jeg havde. Men det er jo også altid elektrikerens lys der ikke virker....

En af Alberte's favorit pædagoer havde sidste dag i børnehaven inden vi gik på ferie. Så vi lavede en lille gave til hende. Hun blev rigtig glad for den og Alberte var så stolt over at have en gave med til hende :-)

De næste af denne slags som skal igennem maskinen skal være toilettasker til drengene og Alberte. Men tænker jeg lige skal have fat i noget voksdug til indersiden.


1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine kreationer! Især den første!
    Er i øvrigt stadig meget glad for den, jeg fik af dig i adventsgave sidste år! :-)

    SvarSlet