En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

30 december 2013

Selvom julen er over

Glæder man sig forhåbentlig stadig over gaverne. Jeg gør i hvert fald. Jeg deltog i en advendtsleg og fik byttet med to dejlige bloggere.

Når nu både mand og barn fik pakkekalender var det da rart med en lille gave to af søndagene i december.




- Denne pakke fik jeg fra Ditte . Der var så mange fine ting og ja selv kuverten er for fed. Må ha fat i Ditte og hører hvor man kan få sådanne kuverter:-)

Den anden gave får i en anden dag, for de billeder er på kameraet og lige nu sidder jeg i bilen (bare rolig jeg kører den ikke:-) ) på vej tilbage til sommerhuset efter en enkelt arbejdsdag.
Jeg blogger fra min julegave - ja sørme om min søde mand ikke gav mig en ny IPad air :-) juhuuu - spørg lige om jeg blev glad.

Rigtig godt nytår til alle.
Vores skal nydes i sommerhuset sammen med mine forældre:-)


Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Lækkert med iPad - når man først har fået sådan en, kan man slet ikke forstå, hvordan man har kunnet leve uden. :)

    SvarSlet