En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

04 september 2013

Stemple stemple

Fik lyst til at lege lidt med at stemple den anden dag. Skulle bruge et stolt til en gave og når jeg var igang kunne jeg lige så godt lave nogle flere




-Det er super nemt og er vildt med det "gamle"look.




Manilla mærker fra Panduro, stemplet er købt i Søsterne Grene, en make-up svamp og så den farve man ønsker.

using BlogPress from my iPad


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Det er altså træls at bo så langt væk fra Søstrene Grene, som jeg gør. Alle finder så lækre ting hos dem:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Ja søsterne har mange fine ting. Har svært ved at gå der ind uden at købe noget :-) Hvis der er noget du ser du gerne vil have, kan jeg godt være stik i rend dreng og sende til dig :-)

    SvarSlet