En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

01 september 2013

Gang i maskinen

Det har der været her i weekenden:-) det har været så fedt. Fredag var jeg forbi en af mine favorit stofbutikker. Cathy's stof og stil i Kolding. Der blev bl.a købt dettte stof.



Disse kommer jef til at bo i. Det er bukser efter stof2000 mønster Mille. De er syet i det lækreste viskose Jersey.



De er super nemme at sy, og passer til mange forskellige slags stoffer.
Har klippet til to par mere i forskelligt slags stof.
- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Nøj, hvor ser de lækre ud.
    Smukt stof!

    SvarSlet
  2. SÅDAN Mette, hvor ser de fede ud. Jeg har faktisk noget lignende stof liggende bare i hør :)

    SvarSlet
    Svar
    1. takkeer. Ja sådan lidt retro agtig ik :-)

      Slet