En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

13 marts 2013

Lidt påskepynt

Det er ikke meget kreativt der bliver lavet i disse dage. Overskuddet er der ikke lige for tiden. I sidste uge fik jeg dog lavet disse.



Det er ler og udstanser fra Panduro og skulle lige prøve at male nogle med noget hobbylak. Men tror nu mest jer til de helt rå. Nu skal der monteres snore og så må jeg heller få lidt grene indenfor.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    God dag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. De udstikkere har jeg også købt, bare ikke fået dem afprøvet endnu... Men det skal jeg da inden påske!! Se dog at komme i gang hva :)

    SvarSlet