En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

04 marts 2013

Lidt hårdt for moderen

Ja sådan startede vores weekend.
Alberte havde første dag i børnehaven. Hun var så klar og glædede sig helt vildt.



Hun havde slet ikke brug for sin mor og bad mig gå efter bare 10 min:-) det var lidt mærkeligt at hun nu er blevet så stor!!, Men selvfølgelig også dejligt hun bare kunne undvære sin mor:-)
Efter nogle timer hentede jeg hende igen



Og første dag krævede en lille lur på sofaen:-)
Så startede weekenden rigtigt. Vi kørte til Odense for at aflevere Alberte hos morfar og Karen til en rigtig hygge weekend med zoologisk have besøg og masser af opmærksomhed:-)
Forældrene drog lørdag til Rømø på kærestetur på Kommandørgården.



Her nød vi en dejlig middag og søndag en tur på stranden i det gode vejr.

Så vi er klar til en ny uge.....


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar