En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 januar 2013

En overspringshandling


Ja det var meningen jeg skulle bage en masse idag, men det blev til dette i stedet for

Mit første tæppe







Planen var at der skulle fleece på bagsiden, men der bare så upraktisk med en hund der fælder helt vildt. Så jeg fandt en gl. Bomuldsdug som måtte lade livet. Imellem puttede jeg så fleecen så det stadig kan give lidt varme.
Det er allerede godt modtaget af prinsessen, straks byttede dynen ud:-)

Det blev dog også til en stor portion pølsebrød:-)

4 kommentarer:

  1. Hold da op! Hvor er det fint :) Rart når man når sådanne projekter

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker:-) og ja dejligt. Tror også min sidste fridag i morgen skal bruges ved maskinen:-)

      Slet
  2. Fine farver! :-) Synes du er sej at du bare lige kan nå sådan et tæppe. Jeg plejer at være flere dage om det! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tsk, men vil dog lige sige at lapperne var klippet og rækkefølgen bestemt. :-)

      Slet