En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

11 juni 2012

Hæklet projekt til prinsessen

På min miniferie tog jeg fat på et projekt til prinsessen.
Jeg bruger bomuldsgarnet fra Søsterne Grene, der er i butikker nu.

Der er lang vej endnu - men det skrider fremad og det er dejligt afvekslende arbejde.
Men jeg har dog udfordringen at lave den lidt størrer end opskriften. Sikkert nemt for nogen men jeg er ikke lige helt skrap til det så vi må se hvordan det går. Farverne snyder lidt da billederne er taget med mobilen.


1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud. Lækre farver og vildt sejt mønster. Du er da også kommet rigtig godt i gang ;o)

    SvarSlet