En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

28 juni 2012

Bare fordi.....

Da jeg opdagede blogland, var jeg ikke i tvivl om at det var et fantastisk sted. Et sted hvor man kunne finde masser af inspiration/hjælp/kommentare. Og ikke mindst et sted hvor man kunne dele sine kreationer og passioner for kreativiteten. Jeg får måske ikke lavet indlæg hver dag (mest fordi jeg for det meste sidder med min Ipad i hånden og ikke helt har fundet ud af det med billeder+ Ipad + blog :-)  ) Men jeg læser med hver eneste dag. Kan næsten ikke undvære det :-)

Den anden dag havde Lillian med denne blog et indlæg men en "hut" til hesten. Jeg er jo selv hestetosset og blev vildt imponeret.
Det resulterede i en skøn pakke i min postkasse igår. Indholdet var den skønne hut og to bandageunderlag. Hun vil bare gerne at jeg tester det og melder tilbage. Det kunne jeg ikke sige nej til og de er testet første gang :-)
Min kære musse var ikke helt med på et fotoshoot. Den havde luret hvad dagen motion gik ud på og det passede ikke lige herren :-) Farverne snyder lidt - da de er taget med mobilen.
Jeg er så glad for at få denne mulighed og må vist i tænkeboxen for at finde en gengældelsesgave til Lillian.
Blogland er bare et skønt sted.

1 kommentar:

  1. Ihhhhh hvor er det en dejlig Musse med fin hut :o)

    Og hvor sidder den da fint.

    Søde du skal bestemt ikke gengælde noget. Jeg er bare glad for at du ville teste for mig :o)

    Knus Lilian

    SvarSlet