En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 maj 2012

Lidt stilhed herfra

Ja jeg er lidt stille for tiden. Ikke det store at berette. Pinsen er nydt udendørs uden de store kreative udfoldelser. Men masser af kreative tanker :-)
I morgen tidlig drager prinsessen og jeg på en lille tur. Vi kører til Hals og besøger min mor som er på camping der. Det bliver dejligt også selvom vejrudsigten ikke helt er med os. Men det kan jo så være jeg i stedet skal jagte markeder eller andre små sjove butikker. Hvis nogen kender til noget hører jeg gerne:-)
Regner med at kunne læse lidt med herinde mens jeg er afsted!!!
Fortsat god uge til alle.

2 kommentarer:

  1. Kære Mette.

    Tusind tak for den fine pakke. Jeg blev virkelig glad for alle tingene. Undskyld mange gange at jeg først har åbnet den nu, men jeg ville bare så gerne have ordentlig tid til at nyde den.

    Kh. Lena

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet