En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

22 maj 2012

kræmmermarked middelfart

Vil lige dele mine fund i Middelfart i torsdags.
Som flere andre har skrevet blev jeg også en smule skuffet. Syntes ikke der var så meget at gå efter og det var nogle hæftige priser hos mange.
Men jeg fandt lidt.
Noget lækker gult babyfløjl. 2,5 x1.5 m til 25 kr - der kan jeg lige være med.
Det blå er noget tykt bomuldstof og det fik jeg pænt stort stykke til 10 kr. Tror det er godt til et par bukser.
Men jeg fik også denne perle. Har været på jagt længe men har ikke helt kunne overbevise manden. Vi deler ikke helt samme glæde for retroting. Men denne har fået lov at flytte ind.
Den er i superfin stand og med IRA mærke endnu. Vi fik den for 100 kr!!!.

3 kommentarer:

  1. Åhh den gule brødkasse er da for lækker! Heldige dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak jeg er også super glad for den. Selv manden har måtte indrømme at den er flot:-)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den skøn den brødbox! Den vare også fluks røget med mig hjem :)

    SvarSlet