En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

21 maj 2012

Sidste uges genbrugsfund

Ville lige dele sidste uges genbrugsfund.
Der var lidt både til mig og prinsessen.
Et fint lille kaffestel til Alberte's nye legehus - så kan vi rigtig blive inviteret til kaffe.
Lidt kreabøger - altid rart at have til inspiration.
Hoveder  - 10 kr posen - det kunne jeg ikke stå for. Mangler den altid mod jul.
Et sæt sengetøj i flot stand - skal nok finde det rette projekt til det.
En blazer til mor her. Farverne snyder lidt - men den er brunternet.
Et par Aquador glasflasker - tænkte en hæklet sag om dem og så har jeg et par lysestager. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar