En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

13 maj 2012

Mors dag

Så har det jo været mors dag. Egentlig ikke noget jeg går synderligt op i hvad angår mig selv. Men jeg vil gerne vise at jeg sætter pris på min mor.
Manden havde dog også tænkt lidt på mig. Så Alberte kom med en dejlig gave med garn fra søsterne og en dåse bolscher. (Jeg havde sagt jeg ikke skulle have noget.) Blev meget glad for overraskelsen. Formiddagen tilbragte Alberte og jeg sammen på rideskolen, hvor der har været stævne hele weekenden. Det var kvalitetshygge for os begge.

Men tilbage til min kære søde mor. Syntes hun skulle have noget der er lavet med kærlighed. Så det blev til dette.
Et par dejlig bløde nat/hjemme bukser og en kurv hæklet i Zpagetti garn.
Hun blev rigtig glad.

Håber I alle har haft en god mors dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar