En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

20 maj 2012

Jubiii se hvad jeg har fået.....

Jeg har jo tidligere nævnt at min kære mand havde indvilliget i at vi lavde vores gang om til mit kreaunivers. Nu er det sket og så lige hvad jeg har fået ud af det.

Jeg har arvet den ældste bonussøns skrivebord og så har jeg købt nogle kasser som jeg har malet. Der var en i forvejen et indhug i den ene væg, som vi havde lavet om til et skab med en skydedør. Blev overrasket over hvor meget "Lort" vi havde derinde men nu fik vi ryddet op og jeg har indtaget det hele - lige med undtagelse af en lille plads til printeren.
Puha blev lidt overrasket over hvor meget stof jeg egentlig havde. Men dejligt at få det frem så det er til at overskue. (før var det i to store plastkasser). Nu har jeg alt mine kreating samlet - alt fra stof til scrapbog/smykker etc. Det er SÅ FEDT og jeg har allerede indviet det :-)

På næste søndag har jeg fødselsdag. Ikke noget jeg skal fejre men min kære mand har allerede været ude og købe gave. Men han har en problem når han har købt en gave vil han meget gerne give den med det samme. Og hurtigt blev undskyldningen at drengene ikke er her i næste weekend og de skulle være med.
Og se lige hvad jeg fik - JUBIIIII
Den er bare så fin og opfylder et stort ønske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar