En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

10 juni 2012

dejlig miniferie

Ved mit sidste indlæg var jeg på vej på miniferie i det nordjyske. Det var nogle dejlige dage, med afslapning og samvær med min dejlige mor.
Alberte er i paradis når hun er i campingvogn. Total i centrum og en masse frisk luft.

Der var alt slags vejr - så der blev både dyppet tæer - og lidt mere :-) - spist pandekager med is - hoppet i vandpytter og leget med naboens hund.

Har ikke fået så meget krativt færdigt - Har dog startet på et spændende projekt (syntes jeg selv. ) Men mere det senere :-)
Weekenden har vi brugt i Ree Park - og det kan klart anbefales, samt en hyggelig frokost hos naboen, som lige har fået deres søn hjem fra et år i USA. Alt i alt total hygge.
Håber i alle har haft en god weekend.

1 kommentar:

  1. Det lyder som om I har haft en fantastisk weekend <3

    Jeg glæder mig til at se dit projekt. Kan du ikke løfte lidt af sløret =) ?

    SvarSlet