En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

27 november 2014

Lang tid siden

Ja det er ved at være længe siden der har været lyd fra mig. Tiden er blevet brugt på opstart på mit nye job😄 Det er super spændende men det er også hårdt at komme igang. Så overskuddet til det kreative har ikke været stort. 
Men lidt er der lavet. - Jeg er nemlig ikke god til bare at ligge på sofaen 😄
Har lavet dette net til Oldemor. Har tegnet Albertes hænder og fødder af og så broderet dem. Stoffet er fra IKEA og inderstoffet er noget retrostof fra gemmerne. Tror hun bliver rigtig glad for det. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en god idé. Mine børn er store, men jeg tror mit næste net skal være med simpelt broderi. Det er virkelig cool.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg er også ret godt tilfreds. :-)

      Slet