En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

04 juli 2014

En nem en af slagsen

Det er hvad jeg har lavet. Men først vil jeg sige velkommen til alle dem som kigger forbi. Jeg var med i Elena's blogleg den 1 juli og kan se at der var flere forbi hos mig. Det sætter jeg stor pris på. Jeg er ikke færdig med at kigge rundt på de tilmeldte så jeg fortsætter blogtræffet lidt endnu :-)


Alberte vil kun gå i kjoler eller nederdel for tiden. Og de skal være smukke efter hendes smag. Ikke alt hvad der hænger i klædeskabet passer frøknen for tiden, så har lige suppleret lidt. 

Denne nemme sag har hun selv valgt stoffet til. Egentlig havde jeg købt det til nogle shorts.... men hovedsagen er vel at det bliver til noget hun vil bruge. 

Ja undskyld det vender forkert, men er lige begyndt at blogge fra min mands mac og det kræver da lige lidt tilvænning :-)

Har lavet nederdelen efter Mini kreas mønster, men med en alm. bred eleastik i livet. 

I sammensyningen har jeg sat mit lille mærke så fungere den også som skjuler samtidig. 
Farven snyder lidt. Den er mere lyserød i virkeligheden. 

1 kommentar: