En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

09 oktober 2013

Resultatet - småt men godt

Som lovet lidt om hvad jeg fik lavet til blogtræf.
Jeg var faktisk ikke særlig effektiv, men det er lige meget for jeg hyggede mig helt vildt.

Det eneste jeg fik færdig var disse bukser til Alberte.
De er lavet i en kraftig bomuldshør som jeg har fundet i genbrugen. Med lommer fra noget sengetøj også fra genbrugen.
Mønsteret er fra Symagasinet med egne lommer.



Jeg fik også syet endnu et par at Mille bukser sammen - men de mangler lige det sidste inden de skal vises frem.

8 kommentarer:

  1. De blev bare så fine, jeg er ret vild med den pinke hør. Hun bliver edder-smart hende Alberte fisen!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nu prøvet (glemte lige at tage et billede) Hun var så fin så fin.

      Slet
  2. Hvor er de flotte - det var vel også det, det drejede sig om.
    En dag med hyggeligt samvær - det er i hvert fald også at se på min produktion:-)

    SvarSlet
  3. Fine bukser! Og jeg er helt vild med at det er genbrug det hele!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - ja dejligt at få noget rart ud af noget til næsten ingen penge.

      Slet
  4. Hvor er de skønne... Man behøver ikke at lave en masse når man er samme med kreative kvinder, for der skal virkelig også være plads til at hygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og så skal man jo huske og snakke og spise og spise og snakke og......

      Slet