En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

19 februar 2013

En sand fornøjelse (lidt billedspam)

I slutningen af uge 6 drog jeg jo med familien til Harzen for at stå lidt på ski. Det var første gang nogle af børnene skulle prøve det og jeg var noget spændt på hvordan det skulle gå. Men vi havde en fantastisk ferie og alle kom på ski. :-)

Alberte blev hurtig vild med det og det kunne ikke gå stærkt nok. Det meste af tiden stod hun dog mellem benene på mig eller morfar. Men er sikker på vi får en racerkører næste år:-)

Vejret var super og der var selvfølgelig også tid til hygge, varm kakao, pomfritter og Glüewein.

Den sidste formiddag blev tilbragt på kælk. Der var en seperat kælkebane helt fra toppen af bjerget. Det var hylende morsomt og vi havde nogle fantastiske timer. Kælk på kælkebakken herhjemme bliver aldrig det samme igen :-)
Alle mand er klar til at tage afsted igen, men må også indrømme at så længe børnene er så små er det også en hård omgang for de voksne at være afsted. Puha jeg var træt hver aften:-) Men det er jo en god form for træthed, så den tager jeg gerne med.
Harzen kan klart anbefales - lige med bortset fra de lange liftkøer. Men det er et super sted for familier og der er masser af andre underholdnings muligheder hvis ikke alle står på ski.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar