En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

15 oktober 2012

Efterårsferien


Efterårsferien er startet og jeg holder for første gang fri hele ugen:-)
Alberte, mormor og jeg startede ferien med et besøg i Legoland igår. Lidt vådt men også rigtig hyggeligt. Sjovt hun nu er så stor hun selv vil kører i nogle af forlystelserne....



-Scooby doo var et kæmpe hit.



Og man kan godt spise is selvom det regner :-)

Min nye ven (overlockeren) har været igang og jeg er vildt glad for den. Skal nok lige få taget nogle billeder af resultaterne indtil videre:-)

Idag har jeg givet mig selv en inspirations gave. På www.crochet-World.com har jeg købt et års digitalt abonnement. Dette giver også adgang til alle blde tilbage fra 2007. Puha det er meget inspiration:-) skal vist lige have lavet en lille liste med garn til messen næste fredag:-)


Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar