En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

26 september 2012

Jubii

Idag fik jeg en dejlig besked. Jeg har fået en plads til mit første blogtræf. Det er Binemor som står bag det fantastiske arrangement den 7 okt.
Jeg glæder mig helt vildt, men er samtidig også spændt. Tænk nu hvis man slet ikke passer ind!!,!,
Håber dog det kan give en masse spændende inspiration og snak om vores fælles interesser.

2 kommentarer:

  1. Ej jamen Mette dog, du skal aldeles ingen skrubler have. Selvfølgelig passer du ind :)
    Det er det der er så fantastisk ved blogtræf, man tror så mange ting om dem bag tasterne og når man så mødes...ja hvordan skal jeg beskrive det *ha ha* så er vi bare alle almindelige mennesker :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Glæd dig .... Blogtræf er såååå hyggelige :)
    Knus

    SvarSlet