En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

05 juli 2012

Loppefund

Har ikke fået blogget så meget den sidste uges tid. Jeg har dog læst med hver dag :-)
Tiden er gået med div. knap så kreativ ting.
Jeg har fået lavet 6 liter sukkerfri Hyldeblomst saft. Uhmmm nemt og hvor smager det bare dejligt.
Så har jeg været i jordbær marken og plukke jordbær (2 gange :-) Der er nu ikke noget som danske jordbær. Ud over at blive spist med mælk på så har jeg opdaget hvor nemt det er at lave marmelade. Har lavet to store portioner - også disse er sukkerfri. Det er faldet i god jord i familien.
Men idag stoppede jeg lige i en stor genbrugsbiks i en MEGET lille by der hedder Bølling. Jeg kunne jo ikke kører forbi uden at stoppe inden jordbærmarken kaldte. :-)

Gjorde nogle gode fund - og det var nogle meget rimelige priser.

To store håndarbejdsbøger med gamle blade/mønstre etc. 20 kr stykket. elsker at kigge i de gamle blade.
Lidt stof
Mit store fund var termokanden. Det er en Georg Jensen i meget fin stand. Vi mangler egentlig ikke en men 10 kr det kunne jeg ikke så for!!!!!
En inspirationsbog til scrapperiet

Jeg fandt også nogle gamle mønstre fra bl.a. simplisity. To af dem er godt nok en størrelse for lille men mon ikke jeg kan fifle lidt med det. Ellers må de komme til salg igen.

Sidst men ikke mindst lidt tøj til lillepigen. Jeg fik også nogle syltetøjsglas.
Alt i alt kom jeg af med 140 kr. Det syntes jeg ikke var galt med alt det jeg fik med hjem :-)

Ellers nyder jeg det gode vejr - håber i andre også får tid til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar