En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

18 marts 2012

Søndag morgen

Sidder og hygger lidt i blogverden, mens lille pigen og far hygger i sengen med en tegnefilm. Dejligt med lidt stilletid her en søndag morgen:-) Den kreative hjerne kører på fuld tryk og jeg håber ugen vil give mig tid til at sysle lidt med symaskinen. Var til kreativ messe i Middelfart fredag og fik noget lækkert stof med hjem - billeder følger senere. Så nu skal jeg bare igang :-) Håber i alle har en fantatisk weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig, og tænkte at du måske har lyst til at melde dig hos mig ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte. Tusind tak - jeg vil selvfølgelig gerne melde mig på din side også.

    SvarSlet