En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

09 april 2014

Kjole

Denne kjole har egentlig været færdig et stykke tid, men kom til at tænke på at jeg vist aldrig har vist den frem.
Så selvom  billedet er enormt ringe håber jeg den kan ses.



 Jeg har taget udgangspunkt i denne kjole som jeg syede tidligere på året. Men har forlænget den og undladt kraven.
Syntes egentlig den er okay, men skal lige vænne mig til printet.


6 kommentarer:

  1. Mette du ser dejlig ud (som altid), kjolen er total vaks, man behøves ikke ligne alle andre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Libbie. Tror også jeg vænner mig til printet:-)

      Slet
  2. Hvor er den smart - jeg kan godt lide det print og kjolen klæder dig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Rigtig smart :-)

    Kh Christina

    SvarSlet