En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

25 april 2014

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Jeg strikker løs på min Høstjakke og mangler kun det ene ærme.

Men jeg er løbet tør for det ene garn og der er udsolgt hos Garnpusher.dk.

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal bruge max 20 gram. :-(

Det drejer sig om

Super Kid Mohair i farven  - Sart grå


Jeg betaler gerne alle udgifter, bare jeg kan få min trøje færdig.


Håber der nogen der kan hjælpe mig.

Rigtig god weekend til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg håber da du finder en redningskvinde eller mand ;)

    SvarSlet
  2. var lige ved at tro jeg kunne hjælpe ... men den er lys grå den jeg har :( ....
    håber du finder den derude .....

    SvarSlet
    Svar
    1. ØVVV Marianne. Jeg havde faktisk dig i tankerne da jeg lavede indlægget og ville have skrevet en mail til dig. Tænkte at du af alle garanteret lå inde med noget :-)

      Slet