En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

24 juli 2014

Fuglene flyver fra reden

Ja faktisk hurtigere end jeg når at få taget et billede.

Men denne fangede jeg da lige, da den var pakket ind.

Har hæklet 3 og de er alle fløjet fra reden. Min mor fik en til hendes fødselsdag og straks måtte hun bestille en til en kollega :-)

Nu er jeg igång med en, som jeg forventer skal bo hos mig. Datteren har dog allerede forslået at den må være til hende :-)

Jeg har fået min inspiration fra Søde Lena

1 kommentar:

  1. Sikke fine farver :) Jeg skal også have lavet en mere til en lille pige :) Men glæder mig mest til at få gang i maskinerne igen :)
    Håber I har nydt sommeren, søde.
    Kram

    SvarSlet