En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 juli 2014

Eventyr

For 20 år siden ved denne tid, var jeg blot 16 år og ved at gøre mig klar til mit livs eventyr. Et år som udvekslingsstudent i USA. Hvis nogen dengang havde fortalt mig hvilken indflydelse denne tur ville have på resten af mit liv, havde jeg nok ikke troet på dem.

Men her 20 år efter er jeg endnu engang ved at pakke min kuffert for at drage tilbage og besøge dem som jeg har så kært fra dengang.
Min allerbedste veninde og hendes familie "adopterede" mig dengang og det har holdt ved siden. Jeg er deres "danish daughter" som de siger :-) Teknologien har heldigvis gjort det meget nemmer at holde kontakten.
Min veninde og jeg er stadig de allerebedste venner. Afstanden holder os heldigvis ikke fra at være tætte og dele alt med hinanden. Selvom det nogle gange ville være rart hun var noget tættere på så har vi vænnet os til afstanden og nyder så endnu mere når vi endelig er sammen.

Vi drager afsted på fredag og skal først nyde et par dage i New York inden vi rejser videre til Minneapolis.
Der er allerede planlagt besøg i div. kreabutikker :-) Men hvis nogen har nogle hints til New York's kreabutikker så vil jeg meget gerne hører om det.




4 kommentarer:

  1. Rigtig god tur Mette. Håber du/I får mange nye og gode oplevelser med hjem i kufferten. Som der kan gemmes i hjertet og hukommelsen.

    Vi ses. Har desværre ikke været "overthere" så kan ikke bidrage med fede kreabutikker.. :-)

    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Også rigtig god tur fra mig. Glæder mig til at høre om turen til en kreaaften.
    Kh Merete

    SvarSlet
  3. Håber I får en SKØN tur :-)
    Kram

    SvarSlet
  4. Åhhh Mette, håber du nyder turen rigtig meget. I mine teenager år, havde vi en udveklingsstudent fra USA. Hende har jeg også stadig kontakt med, det er så fedt når det kan lade sig gøre :)

    SvarSlet