En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

18 januar 2014

Sorry - men et lidt julet indlæg

En af de ting jeg fik lavet i løbet af december var denne ranke.

Vi nåede at nyde den et par uger, inden den blev gemt væk til næste år.

Alle opskrifter er fundet rundt omkring i dejlige blogland.


Kagemanden og sokken er hæklet efter Lene's opskrifter
Flettet julehjerte er fra Marianne's side
Andet hjerte - kan jeg ikke huske. Det er et jeg lavede i 2012 og bare har haft liggende.
Rudolf er fra Mette
Sukkerstangen kan jeg ikke huske hvor jeg fandt - men opskriften er så nem -
50lm med hvidt garn
49 fm med hvidt garn
49 fm med rødt garn
49 fm med hvidt garn
Så syr man den sammen rundt om en piberenser.


1 kommentar:

  1. Sikke en fin og god ide. Godt du viser den her i januar - så er der en chance for, at jeg kan nå at lave en ! :-)
    Kh Christina

    SvarSlet