En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

17 december 2013

En julegave blev færdig

Tog mig lige sammen her til aften og fik lavet en julegave. Det er til min meget gode veninde og den har været i tankerne længe. Stoffet blev købt i stof og stil for efterhånden lang tid siden.

Den øverste er monteret med en pude. Den anden bliver det i morgen. Orkede ikke lige endnu en tur på loftet for at hente den😄 De er begge 60x40cm og med lynlås så det kan vaskes. Monteringspuderne er nogle rigtig lækre nogle. Fik fat i en stak gennem der hvor min far arbejder. Godt jeg købte rigeligt, for er vist nødt til at lave nogle puder til mig selv også. Tror de er gode at putte med i sofaen😄 



2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet