En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

27 oktober 2013

Gaver langvejs fra


Det fik jeg idag. Mine forældre kom hjem fra 2 uger i USA igår og jeg blev forkælet med disse 
En masse Clover hæklenåle 😄 Behøver jeg sige at jeg blev glad😄 Havde sagt at jeg virkelig godt kunne tænke mig et par stykker men hele 6 stk. Så nu skal der hækles. Der var også et lille blad med hækleopskrifter i lillepigen str😄

3 kommentarer:

  1. Sikke dog en dejlig gave at få. Glæder mig til at se, hvad du får lavet ;-)

    SvarSlet
  2. Ja se det er da en gave man kan bruge !
    Hyggeligt at hilse på dig til messen. Har meldt mig til blogtræf :-) og åbnet min nye blog. Kig forbi :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. er sååååååå misundelig ;D

    SvarSlet