En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 oktober 2013

Fund på vejen

ØNår nu det danske vejr besluttede at gå lidt amok igår så må man jo få det bedste ud af det. 
Vi havde heldigvis ikke de slemme skader. Lidt smadret glas og flyvende sandkasse men ellers slap vi billigt. 
Idag gik jeg så en tur med Mollie. Havde taget en pose med (man ved jo aldrig hvad man finder på sin vej:-) ) 
Jeg fik samlet lidt som kan bruges til lidt dekorationer 
Nu skal det bare lige tørrer og så er det klar. Hvad med jer - udnytter i de nedfaldne naturskatte. 

2 kommentarer:

  1. Lækkert! Jeg er slet ikke i så god tid med sådan noget ;-)

    SvarSlet
  2. jeg skal ud og lede efter en fin gren i morgen, som jeg måske kan bruge til workshoppen på lørdag (panduro hobby hækleworkshop = gratis)

    SvarSlet